Elastyczność czy wytyczne?

Bez wgłębiania się w filozofie zarządzania oferujemy Ci elastyczne podejście opierające się na sztywniejszym szkielecie organizacji firmy.
Zobacz poniżej jak wygląda u nas typowa, ogólna ścieżka klienta.

Ścieżka użytkownika

I. Definiowanie potrzeb oraz wstępne wyceny

Na tym etapie klient wraz ze swoim dedykowanym opiekunem uzgadniają czego klient chce oraz potrzebuje. Następnie tworzymy wstępną wycenę rozwiązania w formie widełek. Etap ten jest całkowicie darmowy.

a) Zapoznanie z problemem lub potrzebą
W tym etapie zapoznajemy się z problemem lub celem jaki ma firma, samą firmą oraz branżą klienta. Określamy jakich błędów unikać oraz wytyczne jakimi powinniśmy się kierować. Opiekun klienta również zwraca uwagę na to które elementy klienta już istniejące da się dostosować do nowego rozwiązania.
b) Wstępna wycena
Po zapoznaniu z problemem opiekun przekazuje informacje na temat potrzebnych narzędzi. Formułują oni listę pytań na które klient musi odpowiedzieć aby wstępnie wycenić rozwiązanie. Wycena jest podawana w formie widełek cenowych. Jeżeli klient zgadza się z wyceną przechodzimy do kolejnego etapu.

II. Specyfikacja techniczna wraz z umową

a) Specyfikacja i przygotowanie dokumentów
W konsultacji z klientem przygotowana zostaje specyfikacja techniczna wraz z harmonogramem. Specyfikacja techniczna jest najważniejsza dla nas w procesie tworzenia rozwiązania. Harmonogram zawiera liczbę godzin oraz dni potrzebną do skończenia projektu z podziałem na etapy. Klient otrzymuje również cenę końcową i jest ona wpisana na umowę.
b) Podpisanie dokumentów
Klient akceptuje umowę oraz załączniki podpisując je a następnie wysyłając pocztą.

III. Prace nad stroną

Prace nad stroną realizowane są elastycznie wraz z ustalonym razem z klientem harmonogramem oraz zgodnie z najnowszymi standardami jakości kodu.

a) Wpływ klienta na projekt
Po każdym etapie klient ma prawo do dwóch rund poprawek. Na koniec każdego etapu klient otrzymuje prezentację wraz z podsumowaniem wykonanej pracy.
b) Wgląd w kod
Klient po każdym etapie może zobaczyć zmiany na GitHubie, Bitbuckecie lub innej platformie tego pokroju wskazanej przez klienta
c) Testy
W każdym harmonogramie ostatnie etapy to testowanie systemu – zarówno frontendu jak i backendu. Sprawdzamy czy strona wygląda dobrze na telefonach oraz czy logika aplikacji działa poprawnie. Testujemy także wydajność systemu.

IV. Szkolenie

Po zaakceptowaniu strony a jeszcze przed jej opublikowaniem szkolimy przyszłych administratorów aplikacji. Szkolenia zazwyczaj odbywają się zdalnie lub w siedzibie naszej firmy. Możliwy również dojazd do klienta.

V. Co dalej?

Po oddaniu strony w dyspozycję Zamawiającego oraz po jej upublicznieniu użytkownik ma dostęp do panelu klienta gdzie może nam zgłaszać poprawki oraz modyfikacje.
Możliwe jest także rozszerzone wsparcie.